Mencuba Benda Baru

Arini aku terbaca sesuatu di internet, insyallah akan dipraktikkan tidak lama lagi. sekiranya berkesan, syukur alhamdulillah...

Nilai sebulan macam nilai topup aku je, $10 ~ RM35...so rasanya tak kisah aku melabur kat benda alah ni, sambil2 aku dapat domain aku sendiri...hehehe...bukan .com bukan .com.my mahupun .net...tpi .ws..... aku pun tak sure ape tu .ws, maybe western kot :-? tak pun wassalam...huhuhu, apa2 pun, aku ada domain tumpang kat .ws

Ni nama domain aku - http://halimaziz.ws/

Benda baru, so kosong je dalam tu, widget dia mmg cambest, pastu nak buat nya pun mudah, next2 saje, template pun cun2...bermodalkan $10...dpt domain + ada peluang nak membesarkan income...semoga dipermudahkan dan dimurahkan rezeki...

Actually terbaca kat satu ebook free ni, Jutawan Paypal... guna domain yg menyediakan affiliate..nampak macam masyuk, so tak salah mencuba orang kata, $10 je pun, nilai topup aku pun kadang2 jejak RM80 ( tgk kadar pengayutan aku dihandphone )...so alang2 tu mencuba apa salahnya kan???



0 comments:

advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here