Pertemuan Setahun Sekali

Salam lebaran lagi...rayakan sebulan, so ape nak kisah sangat...

Roy, Jaz, aku, sapet, kaki skit (Abu).
Tiada dlm gambar : Zeq, Shah & Khalis

Raya tahun ni meriah skit coz ramai yang balik walaupun takde laa ramai mana pun,balik2 orang yang sama - Aku, Khalis, Sapet, Fared, Jajaz, Shah, kali ni ada Zeq dan Roy...cuma tahun nih takde Saifudin coz married...

Kronologi beraya :

2.30 - rumah aku - jajaz,shah
4.15 - pickup jajaz coz dia balik makan
5.30 - rumah Zeq kat Chaah...makan rambutan~!
6.45 - rumah Awis @ Kepong, congrats Awis coz nak jadi ayah tak lama lagi...
8.00 - anto Zeq balik, tapi redah cuba try test g umah Roy @ Chaah, seb baik ada~!!! rezeki masing2
8.45 - rombongan beraya di Segamat - aku,shah, jajaz, zeq & roy..
9.45 - umah Khalis @ Bandar Putra..sapet sudah menunggu...so ada aku,shah,khalis, sapet, jajaz, roy & Zeq & Abu
10.30 - rumah Jajaz @ Serikaya, makan2..dengar Roy berbual kisah hidup~!
12.30 - shah terpaksa balik,coz dia takut balik lmbt...takde teman + ngantuk
12.45 - minum2 kat IOI, smp jam 4 pagi...

pertemuan di hari raya, mengeratkan silaturahim yang terputus, lost contact...fuhhhh...ni baru betui2 beraya~!

0 comments:

advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here