Aku generasi ke berapa ya?

Dulu rajin gak tanya kat arwah atuk, nama-nama atuk nenek moyang...syukur sebab dia dah bekalkan salasilah keturunan saya sehingga generasi ke-7 atas saya...mungkin kita ni bersaudara jauh, tidak melalui atuk, maybe nenek, moyang, oneng2, atau atau lagi tak taw laa pulak nak panggil ape...grand grand grand father kowt....

so tetiba terpanggil nak letak susur galur nama sahaja...so sekiranya ada antara kita yang tersangkut dalam list, leh laa mengaku sedara ya....

ABDULLAH
(tak dikenal pasti nama sebenar)
|
Lighin
(maybe Bugisian, dan ya aku keturunan bugis)
|
Hj Alam
(maybe tertukar dengan Hj Abd Aziz)
|
Hj Abdul Aziz
|
Hj Taib
|
Hj Muhammad
( panggilan orang kampung Atuk Rokok, kuat isap rokok)
|
Hj Hamdan
(atuk saya, cikgu Hamdan)
|
Hj Abd Aziz
( inilah ayah saya...love my dad)
|
Abd Halim
(sayalah ini, tak g haji lagi....)

ya, sayalah keturunan ke-7 yang saya ketahui laaaa, yang Abdullah tu saya tak taw, so letaklah sebagai Hamba Allah...

kalo pakcik/makcik/atuk sedara/ spupu sepapat yang mengetahui keturunan ini dan ada kesilapan, mohon kemaafan dan harap diperbaiki..hehehe

0 comments:

advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here