Facebook

Semenjak dua menjak dan bermenjak2 ni, aku asyik berfacebook, walaupun aku memang tak minat ngan facebook ni...

Saat bermulanya aku rajin berfacebook sewaktu training PL/SQL aritu, kiri kanan dok bukak facebook, so aku yg tak minat nak berfb terpaksa la berfb kan diri walau aku tak minat, aku mmg tak celik IT dalam bab2 hal camni...

Simple je kedai tapi rating 105.0 tak penah turun.

Tapi aku cukup rajin main cafe world, just game ni je yang aku main buat masa ni kat dlm fb...tu pun bosan kadang2...tp sambil tunggu2 makanan tu siap masak, aku dok usya status, comments orang...so menjadikan masa yang digunakan untk berfb semakin bertambah hari demi hari walaupun aku taw memang takde pape pun....

Weekend camni aku tak taw nak buat apa melainkan berinternet... nak layan movie etc, tak download pun, sbb internet teramat laa slow di sini...dah sebulan (sejak 5/2) tunggu upgrade dari 512kbps ke 1mbps, still 512kbps gak...kalo staff TM pun dah sebulan tunggu, camne laa gamaknya orang2 lain...ni baru upgrade ke 1mbps, kalo upgrade ke 4mbps? mau makan tahun gak baru nak settle nak tukar port tu =( haishhhhh, so slow laaa...

Terasa ingin membetulkan 500gb hdd 3.5" ngan 300gb hdd 2.5" untuk dijadikan bahan simpanan arkib sekiranya sudah berjaya mengupgrade ke 1mbps... simpan sedikit duit untuk membeli akaun premium rapidshare / megaupload / mediafiles etc semoga memudahkan proses mendownload tanpa putus2...

bil letrik bulan 2 = rm22
bil letrik bulan 3 = rm44
total = rm66 tak bayar lagi... tapi aritu (15hb/3) dah bayar bil letrik bulan 2 nya ( dah laa lmbt smp- ada ke dpt bil 12hb,pastu due 18hb)
harap pembayaran aku utk rm22 tu dikira dan bulan 3 nnti aku just bayar rm44 je laa...takmo lebih2...

0 comments:

advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here