Convocation Day

Ahad lepas, majlis Konvokesyen ke-4 Universiti Malaysia Pahang bertempat di Kompleks Sukan Universiti Malaysia Pahang, akhirnya aku grad dari U selepas 5 tahun mengaji bak kata Kelantanese.. 3 1/2 tahun = 7 semester bertukar menjadi 10 semester...owh yeah, adakah aku mengambil course medic atau akaun??

Jumlah pelajar batch aku (CB040XX) ada laa lebih kurang dalam 60-80 orang, tapi baki yang grad lebih kurang 7 orang... yang lelain sudah grad masa convocation ke 2 dan ke 3...syukur akhirnya habis generasi CB040XX...

dari kiri : Nik Nafis, Ahmad Nazmi, Abd Halim,
Shahrul Naza, Siti Aisyah

ada lagi 2 orang - tanti dengan faira...diaorang hilang mana ntah...

dari kiri : Siti Aisyah, Abd Halim, Tantiana, Faira, Nik Nafis

ni jela kami yang tinggal....hehehe

and here my family...


dari kiri : Azzalea, ayah, mak, saya, atuk , yana, along,akak

1 comments:

awis&mahfuzah said...

salam..woit..tahniah.. semoga trus2 menerus berjaya ok..hehe..nnti ade keje kosong bgtau aku..hahaha

advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here
advertise here